torsdag 7 maj 2009

,

jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.
håkan räddar min vardag när jag inte har någon att vända mig till, ingen att prata med, ingen jag kan lita på, ingen som bryr sig. jag vill inte ha uppmärksamhet för jag skriver detta. jag vill bara att mitt hopp ska komma hem nu , för jag klarar inte världen utan henne, nu har jag inget , ingen. ingen som vill ha mig med, ingen som vill ha mig. men jag klarar mig några dagar till, till amelia min älskling kommer hem. tack för du finns , utan dig är allt som luft, inget är nått värt utan dig. jag älskar dig siri josefina amelia snygg du är verkligen mitt allt.
tack

clara

det är tomt utan dig, fast de va de bästa. älskar dig

1 kommentar:

  1. Jag älskar dej så obeskrivligt mkt.
    Nu är jag tillbaka, du får berätta allt som hänt imorgon.
    Finns ALLTID där för dig vad som än händer, vad de än är, det lovar jag.
    För du är min bästavän och bästavänner är till för de.
    Du betyder Clara Agnes Andersson Jönsson, mitt allt <3

    SvaraRadera